درود به قسمت گارانتی بازگشت کالا خوش آمدید در این صفحه از تاواستار راجب قوانین و مواردی که باید راجب گارانتی کالا بدانید نوشته شده و پیشنهاد میشه با دقت مطالعه کنید ممنون.
فعال سازی گارانتی بازگشت کلا
بعد از دریافت بسته توسط شما گارانتی بازگشت کالا به صورت اتوماتیک فعال میشود و لازم به اقدامی نیست .
شرایط استفاده از گارانتی بازگشت کالا
.در هنگام دریافت بسته از مامور پست با دقت بسته را برسی کنید و مطمئن شوید که درب مرسوله باز نشده باشد و برچسب و پلمپ هولوگرامی پاره نباشد (درصورت باز بودن مرسوله و پاره بودن پلمپ هولوگرامی به هیچ عنوان بسته را تحویل نگیرید.)
.و در صورت تحویل گرفتن بسته با چنین شرایطی تاواستار هیچ مسولیتی ندارد.
.بعد از دریافت بسته و باز کردن آن به هیچ عنوان پلمپ هایی که روی محصول قرار دارد را باز نکنید و آن را بررسی کنید و در صورت نداشتن مواردی مثل شکسته گی ـ ضربه خوردگی و... پلمپ هولوگرامی محصول را باز کنید
.مثال: شما یک دریل شارژی سفارش دادید بعد دریافت بسته و برسی آن بسته را باز میکنید با جعبه دریل شارژی روبهرو میشوید و روی جعبه چند عدد پلمپ هولوگرامی وجود دارد و آنها را خوب برسی میکنید که پاره نباشند و بعد جعبه را باز میکنید و دریل را میبینید و میتوانید از آن استفاده کنید.
.توجه داشته باشید که اگر مرسوله شما دچار شکستگی و اشکال ظاهری باشد فقط ۱ روز بعدی از تحویل گرفتن وقت دارید مرجوع کنید.
.بعد از دریافت بسته ۷روز گارانتی بازگشت کلا وجود دارد و در صورت خرابی و یا مشکلات به قسمت درخواست گارانتی مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.
شایان ذکر است که درصورت تعویض شدن قطعات و یا تعمیری بودن کالا شامل گارانتی بازگشت کالا نمیباشد.
مراحل پیگیری و روند گارانتی
در صورت وجود مشکل طبق استاندارد های نوشته شده کالا را بسته بندی کنید و به آدرسی که پشتیبان برای شما ارسال میکند بفرستید (هزینه ارسال به شما برگردانده میشود) و کد رهگیری آن را برای پشتیبان ارسال نمایید بعد از دریافت بسته کالا برسی میشود و بعد از تایید در مرحلهی بازگشت وجه قرار میگیرد و در صورت تایید نشدن کالا دوباره برای شما ارسال خواهد شد.
تمامی مراحل به شما اعلام میگردد و میتوانید در قسمت پشتیبانی در حساب کاربری خود آن را مشاهده کنید.